Buenas tardes! Hier ben ik weer! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marjolein Heijne - WaarBenJij.nu Buenas tardes! Hier ben ik weer! - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Marjolein Heijne - WaarBenJij.nu

Buenas tardes! Hier ben ik weer!

Door: marjoleinheijne

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

17 September 2013 | Spanje, Barcelona

Lieve allemaal,

Het is weer tijd voor een korte update over mijn leventje in het zonnige zuiden. Ik zal beginnen met waar ik gebleven was: donderdag! Donderdag zijn we met de meiden van het huis en het schoonzusje van Lisa naar de fonteinenshow geweest op Plaza Espanya. Dit is een spectaculaire show met licht, geluid én natuurlijk water! We hadden luxe broodjes thuis gemaakt en hebben ze onder het genot van een lekker wijntje opgegeten terwijl we op het gras zaten te kijken naar de show. Daarna nog een ijsje gescoord en toen was het tijd om naar bed te gaan, want de volgende dag moest ik om 7 uur stage lopen.

Ik liep vrijdag een dagje mee met Leonor, een Portugees collegaatje van me. Ze is erg aardig en legt heel precies uit hoe het allemaal moet. Het was een lekkere drukke dag, dus de tijd vloog voorbij. Daarna ben ik Margot gezelschap gaan houden op het strand. Stephanie kwam ook nog en we hebben wat gegeten op het terras. Een heerlijke sandwich van echt bruin brood met zalm. Zo fijn om eens een lekker bruine boterham te eten!

Zaterdag weer stage gelopen en 's avonds een gezellige borrelavond gehad met de meiden. Zij zijn nog de stad ingegaan, maar ik ben heel verstandig mijn bedje ingedoken, aangezien de wekker weer om 5.30 ging. Daar was ik ook de volgende dag heel blij mee, want we hadden een superdrukke dag. Meer dan 380 check-ins en check-outs, die dan natuurlijk ook allemaal tegelijk komen, zorgden ervoor dat ik goed kon oefenen wat ik de afgelopen dagen al had geleerd. Het ging zo lekker! Ik heb superveel mensen in- en uitgecheckt en daarnaast was het erg gezellig met het team. Soms als ik even iets niet wist, stond er altijd iemand klaar om me te helpen en ik ging dan ook erg vrolijk, als een blij, huppelend meisje, weer naar huis.

Maandagochtend was het eindelijk tijd om mijn NIE te gaan regelen. Ik had me voorbereid op het allerergste, maar het ging supersnel en ik ben blij dat ik alle officiële nu geregeld heb. 's Avonds ben ik naar de Spaanse les gegaan. Maar blijkbaar was het op maandag voor de echte beginners. Na 20 min zijn Irina en hem maar vandoor gegaan en hebben we besloten dat we toch wel mee kunnen doen bij de gevorderdenklas op woensdag.

Na het eten heb ik de metro naar Stephanie gepakt en zijn we wezen stappen. Het was een supergezellige avond en dat zorgde ervoor dat we vandaag lekker lang ''moesten' uitslapen! Een lekker ontbijtje gescoord en daarna een lekker chillmiddag gehouden! Net gegeten met mijn huisgenootjes en alle foto's uitgezocht en op facebook gezet! Dus voor de liefhebbers...

Morgen ga ik lekker uitslapen en trek ik de hardloopschoenen weer eens aan! Daarna weer stage lopen!

Dat was het weer voor deze keer!

Besos,
Marjolein

  • 18 September 2013 - 01:04

    Iris Heerkens:

    Klinkt allemaal heel leuk Marjo! Lekker bezig :) have fun! Besooo xxx

  • 18 September 2013 - 07:07

    Laura:

    Hee marjo, klinkt goed joh! fijn dat alles zo goed gaat. kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Barcelona

Marjolein

Actief sinds 29 Aug. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 8690

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2013 - 03 Februari 2014

Stage Barcelona

Landen bezocht: