Weer even een kort berichtje! - Reisverslag uit Socuéllamos, Spanje van Marjolein Heijne - WaarBenJij.nu Weer even een kort berichtje! - Reisverslag uit Socuéllamos, Spanje van Marjolein Heijne - WaarBenJij.nu

Weer even een kort berichtje!

Door: marjoleinheijne

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

31 Augustus 2013 | Spanje, Socuéllamos

En daar zijn we weer! Even een kort verslagje uitbrengen!

Donderdagavond hebben we ons nieuwe huisje gevierd met een lekkere cocktail en daarna hebben we gegeten in een schattig tentje, waar we geholpen werden door een hele lieve ober. Sowieso zijn alle mensen hier heel lief en behulpzaam. Alle taxichauffeurs geven allemaal goede tips over waar we lekker kunnen shoppen, terrassen enzo!
Vrijdagochtend hebben we heerlijk uitgeslapen en daarna hebben we ons metroabbonement geregeld. Voor 105 euri's kunnen wij drie maanden onbeperkt gebruik maken van de metro en bus in het centrum van Barcelona. Dat hebben we dus gelijk maar gedaan. We zagen namelijk een moeder en dochter met een Primarktasje lopen. Dus wij gelijk gevraagd waar de Primark was. Moeder en dochter hadden er anderhalf uur over gedaan, maar met de metro was het een kwartiertje.
Toen was het dus shoppingtime! We kwamen allemaal met een goed gevulde tas de winkel uit. Van shoppen krijg je natuurlijk honger dus hebben we daarna lekker tapas gegeten (late lunch om 17.30) en vino blanco gedronken!
Vervolgens hebben we nog wat boodschapjes gehaald. Ons diner bestond uit watermeloen, brood met smeerseltjes, mozzarella en tomaat. Onder het genot van een glaasje likeur 43 hebben wij heerlijk genoten van ons eigengemaakte tapasmaaltje.
Daarna hebben we ons even omgekleed en zijn we vervolgens een drankje gaan doen met Ralf en Jana.
Vandaag weer lekker uitgeslapen en gefacetimed met de hele familie die nu op familieweekend is! Daarna een ontbijtje gescoord en nu zijn we heel hoopvol begonnen met een beetje Spaans herhalen. Helaas is dit nog niet echt gelukt en vond ik het leuker om weer even een verhaaltje te schrijven. De rest heeft de hoop om iets van Spaans op te slaan inmiddels ook opgegeven en dus gaan we zo het strand maar eens bezoeken!

Tot snel! Muchos besos,

Marjolein